Головна сторінка

Про агентство
- структура
- мета та завдання
- послуги

Новини
- архів новин

Проекти
- ВИБОРИ-2012
- АМС Newsletter
- місцеві вибори
- експертний клуб

Дослідження

Опитування

Посилання

Зворотній зв'язок

 
 

 

Рейтинги

AMC Newsletter

 
 

Наш? послуги

Комплексні соціологічні дослідження:

  • регулярний моніторинг ЗМі по ситуації на ринку/в політикумі, навколо структури Замовника ? конкурентів, підготовка медіа-оглядів ? дайджестів для керівництва;
  • аналітичні розробки ? рекомендації, конкурентний ? ресурсний аналіз.

Стратегічне планування піар-діяльності структури Замовника (визначення пріоритетних напрямів, ?міджевих тем, розробка інформаційних приводів, складання медіа-плану).

Робота з? ЗМі: налагодження зв'язків з проф?льними виданнями (уточнення бази даних, адрес, залучення до роботи райтерів видань, уточнення тем, що їх цікавлять, ? способів подач? інформації), формування кола лояльних до структури Замовника журналістів.

Написання ? організація розміщення інформаційних матеріалів в ЗМі на платній основі.

Виконання функцій зовнішньої прес-служби: написання ? редагування представницьких текстів (прес-релізи, тексти для сайту, буклету). Розсилка ? відстежування виходу прес-реліз?в в ЗМі.

П?дготовка та проведення піар-акцій, заходів, консультаційний супровід.

Позиціонування першої особи структури Замовника: підготовка до інтерв'ю, рекомендації щодо виступів в аудиторії ? ЗМі, психологічний супровід, проведення фотосес?й.

Поточний консалтинг команди ? перших ос?б структури Замовника.

Аналіз інформаційного поля навколо структури Замовника (моніторинг ЗМі), масиву статистики й іншої інформації (рекламної продукції ? т.ін.).

Розробка коректив діяльності команди Замовника.

Розробка стратегії піар-кампанії в Internet.

Організація контрпропагандистської роботи.

Креативна діяльність.

Агентство моделювання ситуацій запроваджу? нову форму роботи з кліінтами - абонентські пакети постійного консалтингового супроводу

П?ар-супровід окремих ос?б(індивідуальний піар) та політичних структур

"П?дтримка" "Прогрес" "Прорив"
Вивчення основних характеристик ?міджу Замовника
Дослідження реального, тактичного, стратегічного образу Замовника
П?дготовка та розміщення 7-10 ?міджевих матеріалів у ЗМі протягом місяця П?дготовка та розміщення 10-15 ?міджевих матеріалів у ЗМі протягом місяця П?дготовка та розміщення 15-20 ?міджевих матеріалів у ЗМі протягом місяця
Розробка, допомога у проведенні та консалтинговий супровід політичних, економічних,
соціальних та інших піар-акцій

П?дготовка (написання, складання тез, тощо) публічних виступів, заяв, коментарів представників Замовника:

- 2-3 публічних виступи;
- 4-5 заяв;
- 8-10 коментарів.

П?дготовка (написання, складання тез, тощо) публічних виступів, заяв, коментарів представників Замовника:

- 3-5 публічних виступи;
- 5-8 заяв;
- 10-15 коментарів.

П?дготовка (написання, складання тез, тощо) публічних виступів, заяв, коментарів представників Замовника:

- 5-8 публічних виступи;
- 8-10 заяв;
- 15-20 коментарів.

 

Проведення тренінгів комунікативної компетентності:

- публічні виступи;
- медіатренінг;
- радіотренінг;
- відеотренінг.

Пропозиції щодо піар-супроводу комерційних структур

"Срібний" "Прогрес" "Прорив"
Д?агностування комунікаційної діяльності кампанії
Розробка піар-стратегії та медіа-плану
П?дготовка інформаційного портфоліо компанії

Розробка піар-матеріалів
(5-7 статей)

Розробка піар-матеріалів
(7-10 статей)

Розробка піар-матеріалів
(15-20 статей)

 

Організайція та проведення прес-конференцій

Організація інтерв'ю та фотосес?й

Спеціальні пропозиції

Основні пропозиції по роботі з кліінтом
в сфері створення 'з нуля' ?міджевої ? інформаційної бази політика відповідного рівня

  1. Виведення кліінта протягом пЄвроку в режим 'активного пабліс?ті' за допомогою аналітичних статей від імені кліінта, матеріалів піару ? т.д. Формування початкового індексу впливовості ? авторитетності кліінта в профес?йному плані ? звідси - у сфері суспільної діяльності ? діяльності у сфері реалізації владних повноважень контролю над цим.
  2. Протягом наступних 4-5 місяців за допомогою рейтингів, концептів піару, маніпулювання конкурентними вза?мостосунками суперників ? т.п., виведення кліінта на рівень відомого суспільного лідера столичного масштабу.
  3. Через рік - виведення кліінта на рівень відомого громадського діяча всеукраінського масштабу з достатнім рейтингом впізнаваності ? базовим рівнем підтримки.

Просування міжнародного ?міджу

Агентство пропону? своїм кліінтам ексклюзивні можливості з формування, коректування ? зміцнення їх ?міджу (персонального, компанії, партії ? т.п.) на міжнародній арені. Суть пропозиції поляга? в тому, що АМС співпрацю? з оф?ційними структурами, що відповідають за формування міжнародного ?міджу України в цілому. Зокрема, співпраця торка?ться сфери формування ? поширення позитивної об'єктивної інформації про Україну, ?? економічний потенціал, а також потенціал співпраці з нею в багатьох інших галузях урядів зарубіжних краін, бізнес-кіл цих краін, громадських, наукових ? освітніх організацій, міжнародних структур.

Потенційні партнери й інвестори вкрай потребують детальнішої, об'єктивнішої інформації про потенціал нашої краіни ? про поточну ситуацію - ? з великим інтересом сприймають будь-які достатньо інформативні ? об'єктивні матеріали. Проте на користь України, щоб ці матеріали носили максимально позитивний характер, що заохочу? активний економічний ? політичний інтерес з боку можливих партнерів. Україна прагне привернути міжнародні ? зарубіжні ресурси, забезпечити максимальне сприяння зовнішньополітичним ? зовнішньоекономічним проектам нашої краіни - ? Агентство ? одніїю з сил, котрі організують подібні зусилля.

В?дповідно, АМС пропону? учасникам своїх програм абонентського обслуговування представляти також їхні інтереси в згаданій державній програмі просування зовнішнього ?міджу України: в рамках окремих проектів (що стосуються сфер украінського бізнесу, політики, науки ? т.п.), формуючи ?міджеві матеріали для міжнародної ? зарубіжної аудиторії, звертатися перш за все до матеріалів, що стосуються діяльності кліінтів Агентства. Таким чином, ?мідж кліінта просуватиметься на державному рівні. Кліінт АМС опиниться в переліку тих ос?б, компаній, громадських ? політичних структур, на які держава рекоменду? потенційним партнерам звернути увагу в першу чергу, вибравши їх як зразкові інструменти, що формують саме позитивний міжнародний ?мідж України.

Безумовно, участь в такій ?міджевій програмі не може не відбитися позитивно ? на внутрішньому - галузевому, регіональному, всеукраінському - ?мідж? кліінта. Тому Агентство припуска?, що його кліінти будуть вкрай зацікавлені в участі в описаному державному проекті, використовуючи послуги фахівців АМС.

Абонентське PR-обслуговування

Послуга для підпри?мців ? бізнес-структур різного рівня з метою організації постійної присутності в ЗМі, дослідження ситуації навколо компанії, позиціонування на ринку ? щодо конкурентів, поточного консалтингу команди ? перших ос?б.

Абонентське PR-обслуговування компаній (формат 'базовий')

Рекоменду?ться для компаній, що розвиваються, та прагнуть до підвищення популярності (? деяка кількість новин, необхідність позиціонування на ринку ? відмежування від конкурентів)

  1. Комплекс необхідних соціологічних досліджень:
    - регулярний моніторинг ЗМі по ситуації на ринку, навколо компанії ? конкурентів, підготовка медіа-оглядів ? дайджестів для керівництва;
    - аналітичні розробки ? рекомендації, конкурентний ? ресурсний аналіз (2 матеріали, на початку ? в кінці місяця)
  2. Стратегічне планування PR-діяльності компанії (визначення пріоритетних напрямів, ?міджевих тем, розробка інформаційних приводів, складання медіа-плану)
  3. Робота з? ЗМі: налагодження зв'язків з проф?льними виданнями (уточнення бази даних, адрес, залучення до роботи райтерів видань, уточнення тем, що їх цікавлять, ? способів подач? інформації), формування кола лояльних до компанії журналістів
  4. Написання ? організація розміщення інформаційних матеріалів в ЗМі на платній основі (Оплата власне розміщення матеріалів в ЗМі розрахову?ться за окремим медіа-планом з урахуванням знижок агентства)
  5. Виконання функцій зовнішньої прес-служби. Написання ? редагування представницьких текстів (прес-релізи, тексти для сайту, буклету). Розсилка ? відстежування виходу прес-реліз?в в ЗМі.
  6. Консультації, підготовка ? проведення PR-акцій/заходів (один раз на місяць, окреме бюджетування)

Позиціонування першої особи компанії: підготовка до інтерв'ю, рекомендації щодо виступів в аудиторії ? ЗМі.

інформаційний аудит

Послуга для бізнесових ? політичних структур з метою аудиту внутрішньої ? зовнішньої ситуації, оцінки ефективності дій команди ? ?? корекції.

Включа?:

  • аналіз інформаційного поля навколо структури Замовника (моніторинг ЗМі), масиву статистики й іншої інформації (рекламної продукції ? т.ін.);
  • проведення якісних досліджень масової свідомості (3 дослідницькі ? 2 проектуюч? фокус-групи, 8 глибинних/експертних інтерв'ю);
  • проведення соціологічного опитування (якщо необхідно);
  • ресурсний аналіз конкурентів;
  • аналіз ефективності роботи команди (внутрішній аудит менеджменту);
  • фінансовий аудит дій Команди (за необхідності);
  • розробка стратегії корекції дій команди Замовника.

Терміни: від 2 (без опитування) до 4 тижнів.

PR-кампанія в Internet

Послуга для компаній з метою позиціонування бізнес-структури, проектів ? перших ос?б в Internet, підвищення впізнаваності, цитованості ? відвідуваності сайту

  1. Розробка концепції просування сайту (аналіз стартової ситуації, способи підвищення впізнаваності, цитованості, відвідуваності)
  2. Розробка стратегії PR-кампанії в Internet:
    - визначення інструментів PR (форуми, цільові інтернет-ЗМі: мережеві інформагентства ? новинні стрічки, журнали, аналітичні портали, зокрема зарубіжні);
    - прес-конференції в Internet;
    - спецпроекти ('хвилі чуток', злив компромату, запуск компромат сайтів-'супутників' та інше)
  3. Медіапланування ? розміщення матеріалів в Internet-ЗМі
    - складання медіаплану з розміщення матеріалів в Internet-ЗМі;
    - написання матеріалів під формат ? стиль ЗМі (зокрема іноземними мовами для зарубіжних ЗМі);
    - розміщення матеріалів в Internet-ЗМі.
  4. Позиціонування перших ос?б компанії в Internet
    - розробка концепції ?міджу першої особи, проведення фотосес??;
    - визначення цільових груп ? технологій впливу;
    - підбір цільових Internet-ЗМі ? організація інтерв'ю;
    - позиціонування першої особи як експерта у відповідній сфері.

Комплексне дослідження
(експертиза ситуації ? розробка стратегії)

Послуга для бізнес-структур ? учасників виборів різного рівня в цілях комплексної оцінки ситуації ? розробки адекватної стратегії дій.

Експертиза включа? комплекс дослідницьких процедур:

  • аналіз інформаційного поля (моніторинг ЗМі);
  • аналіз статистики;
  • проведення якісних досліджень масової свідомості (3 дослідницькі ? 2 проектуюч? групи фокусу, 8 глибинних/експертних інтерв'ю);
  • проведення стартового соціологічного опитування (якщо необхідно);
  • ресурсний аналіз конкурентів;
  • розробку стратегії дій Замовника (включа? ?міджеву стратегію, медіа-стратегію, стратегію конкурентної боротьби, стратегію вза?модії з органами влади)

Терміни: від 2 (без опитування) до 3 тижнів

Розміщення матеріалів ? реклами в ЗМі

Послуга для підпри?мців ? бізнес-структур з метою підвищення відомості й присутності в ЗМі.

  • складання медіа-плану (підбір ЗМі з урахуванням коеф?ціінту 'аффініті', попадання в цільові групи);
  • написання матеріалів на визначену тему ? під формат видання;
  • організація розміщення матеріалів/реклами в ЗМі;
  • відслідковування виходів матеріалів/реклами.

Проведення виборчої кампанії (політконсалтинг)

Послуга для політиків ? політичної структур по підготовці ? проведенню ефективної виборчої кампанії.

Включа? в загальному вигляді:

  • підготовку стратегії кампанії на підставі проведеної експертизи;
  • розрахунок бюджету кампанії;
  • підбір кадрів;
  • організацію інформаційно-аналітичного забезпечення кампанії;
  • реалізацію медійной стратегії;
  • проведення рекламної кампанії;
  • організацію 'польової кампанії';
  • організацію контрпропагандистської роботи;
  • організацію юридичного супроводу.

Можливий також формат спільної роботи, коли експерти агентства виступають в ролі зовнішніх консультантів, здійснюючи стратегічне керівництво кампаніїю ? аудит дій команди Замовника.

Розробка ? проведення PR ? рекламних акцій/заходів

Послуга для бізнес-структур, що замовляють разові PR-акції або серію заходів в рамках PR-кампанії

Включа?:

  • розробку сценарію;
  • написання матеріалів для ЗМі;
  • розробку медійної стратегії ? організацію розміщення матеріалів в ЗМі;
  • розробку необхідної рекламної продукції;
  • проведення акції/заходу.

PR-кампанія

Послуга для бізнес-структур з метою формування ?міджу, репозиціонування на ринку, просування бренду, підтримки нового комерційного проекту ? т.ін.

Включа?:

  • комплекс досліджень (серія фокус-груп, експертне опитування, моніторинг ЗМі, при необхідності кількісне опитування);
  • написання матеріалів для ЗМі;
  • розробка медійної стратегії ? організація розміщення матеріалів в ЗМі;
  • організація PR-заходів ? акцій;
  • розробка необхідної рекламної продукції;
  • розробка ? реалізація інтернет-програм.

PR перших ос?б компаній

Послуга для керівників (топ-менеджменту) компаній ? PR-фахівців, що з?ткнулися з необхідністю позиціонування 'перших ос?б' в зовнішньому середовищі, підвищення авторитету в колективі, публічних виступів, персоніф?кації бізнесу, зміцнення відносин з партнерами, ЗМі ? органами влади.

1. Експертиза ситуації

  • Моніторинг ЗМі - вивчення представленності керівників в інформаційному полі, контексту ? стилю подач? в ЗМі
  • Серія фокус-груп (не менше 2) ? глибинних інтерв'ю (не менше 8) з? спЄвробітниками підпри?мства з метою діагностики ставлення ? сприйняття керівників
  • Експертне опитування - дослідження образу керівництва компанії в цілому ? ?мідж?в топ-менеджерів в цільових групах (серед партнерів, в ЗМі ? органах влади)
  • При необхідності - фокус-групи з кліінтами (споживачами) компанії з метою вивчення ?міджу керівництва в широкій аудиторії
  • Аудит ефективності діючих інструментів ? схем (керівник - прес-служба - ЗМі), виявлення 'вузьких місць' ? комунікаційних бар'єрів.

2. Робота з 'першими особами' компаній

  • Консультації 'перших ос?б' компанії щодо вза?модії з колективом ? оптимізації внутрішньої ситуації
  • Психологічне тестування топ-менеджменту
  • Проведення тренінгів для топ-менеджерів з різної тематики (тренінг публічних виступів, тренінг ведення переговорів, тренінг виступу перед ЗМі)
  • Розробка PR стратегії позиціонування 'перших ос?б' компанії в зовнішньому ? внутрішньому середовищі.

3. Консультації для PR-відділу (прес-служби) компанії

  • Навчання технологіям публічних виступів 'перших ос?б': правила підготовки ньюсмейкера до виступів в ЗМі ? публічній аудиторії
  • Найбільш ефективні технології просування ньюсмейкерів в ЗМі - формування публічного обличчя компанії, персоніф?кація бізнесу
  • Способи корекції найбільш поширених помилок в роботі представників компаній з журналістами: необов'язковість ? неч?ткість в термінах, довгі узгодження ? затвердження, 'закритість' перших ос?б, оф?ціоз в подач? подій ? т.ін.

Проведення експертизи, розробка PR-стратегії ? реалізація заходів для 'перших ос?б' займа? від 3 до 4 тижнів.

 
 

При повному або частковому передрукуванні матеріалів сайту посилання на www.agency.org.ua є обов'язковим
© 2003-2021 Агентство моделювання ситуацій